jueves, 7 de noviembre de 2013

CHILDREN SEE, CHILDREN DO


 L'associació NAPCAN (Associació australiana per a la protecció del menor) va llançar una campanya amb el títol "Children See, Children Do" que significaria "Allò que veuen, ho fan". Aquest espot va començar a ser públic l’any 2006. Aquesta producció ha estat dirigida per Sean Meehan de Soma Films. Mostra a diversos nens seguint als seus respectius pares, i imitant-los en els seus hàbits quotidians. El missatge destacat es la influència que donen les persones grans, a les petites, en aquest cas els pares als fills. Tot i ser un missatge obvi el que s’envia, es a dir, la influència positiva que s’ha de donar, és la realitat actual i això és precisament el que vol aconseguir aquesta campanya que tot i ser conscients, seguim sense posar-hi remei. El públic a qui va dirigit, és principalment als pares o futurs pares perquè comprenguin que el que fan es el que desencadenarà gran part de l’educació dels seus fills. Tot i així, el missatge que expressa aquesta campanya és per a qualsevol públic, la cosa important és que arribi el missatge i cada vegada sigui més aplicat a la realitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario